Thursday, April 30, 2009

AKU & MAXOIL

salam....

pning gak aku ni....byak bnda kene setle ni...pncabar aku ayu r...hai...ape2 hal pon aku kn kuatkan semangat ni...matlamat kn kuat..impian kene tnggi...br blh tewaskan org lain...pe2 pon gak...aku kn buat sesuatu utuk org lain dapat sesuatu yg baik utk diorg...

ump....aku nk naik lg tggi ni...mujur r aku ada bro...dapat gak tmbe2 ilmu ngan dia..dia bnyak tlg aku woo...sapa aku jd gini...skrg keseronokan dalam maxoil mmg mmberontak giler2 r...sape erk yg nak aku tlg dia org..aku pon nk jd leader gak ni...aku nk cr org yg btul2 nk capai impian..

ramai kat atas dunia ni...cm aku blm jmp jer ag....hai.....mane n dimane ni....moge2 aku dapat cpat kit.....heeee....aku nk ada anak buah gak....

kpd bro aku....thanks 4 u...nanti tlg aku kat stokis ajil k...

No comments:

Post a Comment